20 листопада 2024 року відбувся реліз довгоочікуваної гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Менше ніж за місяць гра відбила всі витрати на створення та почала приносити прибуток, про що в інтерв’ю Forbes розповів власник студії GSC Game World Максим Кріппа.
За словами бізнесмена, шутер S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав позитивні відгуки гравців, зокрема 84% схвалень у Steam, і вже за перший тиждень було продано 1,5 мільйона копій. Основним ринком для гри стали США, а популярність продовжує зростати завдяки високій оцінці якості.
Рекордна команда розробників
Кріппа розповів, що над грою працювали 470 фахівців, з яких 270 залишаються в Україні, попри складнощі, викликані війною. Керували проєктом Євген Григорович, брат засновника GSC Game World Сергія Григоровича, і креативна директорка Марія Григорович. В останні дні перед релізом команда працювала майже цілодобово, щоб завершити проєкт.
“Відтермінування релізу могло призвести до вигорання команди,” – зазначив Кріппа.
Майбутнє франшизи
У планах розробників випустити щонайменше два доповнення до гри, додати мультиплеєр і адаптувати гру для інших платформ. Наразі S.T.A.L.K.E.R. 2 доступна на ПК та Xbox Series X|S.
Окрім цього, Максим Кріппа анонсував можливу адаптацію гри у форматі серіалу на платформі Netflix. Наразі ведуться переговори з компанією, яка вже має досвід успішних екранізацій відеоігор, таких як Cyberpunk 2077, League of Legends та Castlevania. Кріппа висловив сподівання, що S.T.A.L.K.E.R. 2 стане національною гордістю України, аналогічно до того, як “Відьмак” став символом польської культури.
Раніше Максим Кріппа придбав закритий показ вистави, передавши $1 млн фонду Азов.